Ajankohtaista

Tervetuloa keskustelemaan ajankohtaisista aiheista ehdokkaiden kanssa Jyväskylän Kävelykadun teltalle klo 11.00 -18.00
Jyväskylän Kokoomus ry:n huippuehdokastiimi on täynnä osaamista, rohkeutta, luovuutta, asiantuntemusta, kokemusta ja halua tehdä yhdessä Jyväskylästä entistäkin parempi kaupunki. Näin hyvästä ehdokaskattauksesta voi olla vaikea päättää ketä äänestää, mutta älä huoli, kenet tahansa valitsetkin, valintasi ei mene pieleen :)
Ehdokkaamme kiertävät tapaamassa kuntalaisia eri puolilla Jyväskylää. Olemme Keljon Citymarketilla lauantaina 25.3. klo 11 - 12 Tapaamisiin
Ehdokkaamme kiertävät tapaamassa kuntalaisia eri puolilla Jyväskylää. Olemme Säynätsalon S-marketilla lauantaina 25.3. klo 10-10.45 Tapaamisiin.
Ehdokkaitamme on tavattavissa kirjamessuilla lauantaina 25.3. ja sunnuntaina 26.3. Tervetuloa juttusille. Messut ovat avoinna: Lauantai 25.3. klo 10-18 Sunnuntai 26.3. klo 10-17 Nähdään Paviljongissa :)
RSS ATOM