Ajankohtaista

Seuraava Kokoomus Klubi pidetään Hotelli Verson baarissa, Kauppakatu 35 Jyväskylä. Vieraana Jyväskylän sinfonian ylikapellimestari Ville Matvejeff sekä Carmen-tähdet sopraano Kaisa Ranta ja basso Tapani Plathan. Mukana keskustelussa on Kokoomuksen valtuustoryhmän puheenjohtaja Katja Isomöttönen kulttuuri- ja liikuntalautakunnan jäsenen roolissa. Tule keskustelemaan kulttuurin asemasta Jyväskylässä, ja miten voimme kehittää Jyväskylää kulttuurin näkökulmasta. Tilaisuus on kaikille avoin ja rentohenkinen mahdollisuus monipuoliseen keskusteluun kulttuurin ympärillä. TERVETULOA!
Kokoomuslaiset presidentinvaalivalvojaiset ovat Hotelli Versossa, Kauppakatu 35 Jyväskylä, sunnuntaina 28.1.2018 klo 18 alkaen. Tervetuloa mukaan jännittämään!
Kokoomuksen Jyväskylän kunnallisjärjestö kokoaa Jyväskylän alueen kokoomuslaisia kerran kuussa rentohenkisiin ja vapaamuotoisiin keskustelutilaisuuksiin. 1. Kokoomus-Klubi pidettiin marraskuussa, jolloin keskustelun aiheena oli konserttisali. Puhumassa oli Jyväskylä Sinfonian intendentti Emma Anttila. Seuraava Kokoomus-Klubi kokoontuu 13.12.-17 klo 18 Hotelli Verson baarissa, Kauppakatu 35. Tällöin aiheena on Hippos-projekti, josta kertoo Kari Tyni. Tervetuloa!
Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidetään keskiviikkona 22.11.2017 klo 18 alkaen Hotelli Versossa, Kauppakatu 35 Jyväskylä. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa
Ensimmäisessä Kokoomuksen klubi-illassa vierailijana on Jyväskylän Sinfonian intendentti Emma Anttila. Keskustellaan mm. musiikkisalista. Tervetuloa mukaan. järj. kunnallisjärjestö
Kokoomuksen yhdistysaktiiveja ja kaupunginvaltuutettuja tavattavissa Wemmissä Jyväskylän Paviljongissa. Tervetuloa vohvelikahville lauantaina 16.9. ja sunnuntaina 17.9. klo 10.00 - 16.00
RSS ATOM